Bankowość elektroniczna

  • Uwagi i wnioski do działania Systemu Bankowości Internetowej proszę kierować na skrzynkę e-mail:

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • Bank Spółdzielczy w Mikołajkach publikuje adres e-mial do zgłaszania problemów z bezpieczeństwem systemu oraz nr telefonu do kontaktu:

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    nr tel: 87 421 62 48

    Bank Spółdzielczy w Mikołajkach publikuje podstawowe zasady bezpieczeństwa związane z korzystaniem z systemu bankowości elektronicznej SBI:

    W załączniku publikujemy Poradnik klienta usług finansowych opracowany przez Komisję Nadzoru Finansowego pod tytułem: "Bezpieczeństwo finansowe w bankowości elektronicznej - przestępstwa finansowe związane z bankowością elektroniczną".
    Zachęcamy do zapoznania się z informacją.
    BS Mikołajki

  • Bank Spółdzielczy w Mikołajkach w zależności od wielkości firmy i formy prawnej proponuje dwie możliwości korzystania z bankowości internetowej:

    1. Dla osób prywatnych oraz małych i średnich firm, przygotowaliśmy wersję z dostępem za pomocą przeglądarki WWW.
    2. Dla większych firm, o większej liczbie osób upoważnionych do reprezentowania firmy wobec banku przygotowaliśmy specjalną wersję - Corporatebanking.

    Korzyści, które oferuje Bank Internetowy to:

    • dostęp do konta przez 24-godziny na dobę i 365 dni w roku,
    • śledzenie historii operacji,
    • wygoda i oszczędność czasu,
    • pełna funkcjonalność,
    • tańsze opłaty za przelewy,
    • swoboda dysponowania pieniędzmi bez stania w kolejkach,
    • bezpieczeństwo dokonywanych operacji bankowych,
    • wydruk potwierdzenia wykonania dokonanych operacji.
  • Rodzaje autoryzacji w Systemie Bankowości Elektronicznej od wersji 6.19:

    PrzeglądarkaKod SMSJavaWtyczka Saba
    Internet Explorer X X brak
    Firefox 44 i nowsze X brak X
    Chrome 48 i nowsze X brak X
    Opera 35 i nowsze X brak X
    Alternatywne przeglądarki X Przeglądarka musi
    obsługiwać JAVA
    brak

    Instrukcja obsługi bankowości elektronicznej:

    1. Logowanie do systemu SBI przy pomocy silnego uwierzytelnienia:

    2. Autoryzacja przy pomocy Kodu SMS:

    3. Autoryzacja przy pomocy klucza sprzętowego z obsługą Wtyczki SABA (Firefox, Opera, Chrome):

    Przeglądarka Chrome nie wymaga odrębnej instrukcji instalacji

    4. Autoryzacja przy pomocy klucza sprzętowego z obsługą JAVA (Internet Explorer):

    5. Instrukcja wypełnienia wniosku do PFR

  • Dokumenty potrzebne do założenia bankowości internetowej:

    Numery rachunków Urzędów Skarbowych:

  • Szanowni Państwo, informujemy że od miesiąca września 2014r. Bank Spółdzielczy w Mikołajkach udostępnił możliwość realizowania płatności Sorbnet w systemie SBI. Usługa jest aktywna w godzinach od 7.00 do 14.40.

    Opłata za realizację przelewu znajduje się w Taryfie opłat i prowizji bankowych Banku Spółdzielczego w Mikołajkach dostępna pod adresem: http://www.bsmikolajki.pl/oplaty-i-prowizje.

  • Szanowni Państwo, informujemy że od miesiąca maja 2014r. Bank Spółdzielczy w Mikołajkach udostępnił możliwość realizowania płatności natychmiastowych. Usługa jest aktywna w godzinach od 7.00 do 16.45. Maksymalna kwota przelewu jednorazowego zrealizowanego w tym systemie wynosi 20.000,00zł. Czas realizacji przelewu wynosi średnio od 2 do 5 minut, maksymalnie transakcja jest realizowana w przeciągu 15 minut.

    Opłata za realizację przelewu znajduje się w Taryfie opłat i prowizji bankowych Banku Spółdzielczego w Mikołajkach dostępna pod adresem: http://www.bsmikolajki.pl/oplaty-i-prowizje.

    Lista dostępnych Banków uaktywnia się przy dokonywaniu przelewu. Można ją również zobaczyć pod adresem: https://bluecash.pl/spbc/out

    Jednocześnie informujemy że trwają prace nad rozszerzeniem dostępności czasowej usługi.

    BS Mikołajki.

  • Bank Spółdzielczy w Mikołajkach informuje:

    Zgodnie z rozporządzeniem Ministerstwa Finansów od 1 lipca 2016 roku wszystkie duże przedsiębiorstwa w Polsce będą zobowiązane do przekazywania do organów podatkowych i organów kontroli skarbowej informacji o swoich operacjach gospodarczych w formie Jednolitego Pliku Kontrolnego (JPK). Obowiązkiem tym objęte zostały wszystkie podmioty, które zatrudniają więcej niż 250 pracowników lub ich roczny obrót jest większy lub równy 50 mln euro. W późniejszych terminach wszystkie podmioty (te mniejsze) zostaną objęte tym obowiązkiem.

    Jednolity Plik Kontrolny (JPK) jest zbiorem danych, tworzonym z systemów informatycznych podmiotu gospodarczego poprzez bezpośredni eksport danych, zawierającym informacje o operacjach gospodarczych za dany okres, posiadającym ustandaryzowany układ i format (XML) umożliwiający jego łatwe przetwarzanie. Celem JPK jest umożliwienie podatnikom przekazywania informacji organom podatkowym w formie elektronicznej pozwalającej na skrócenie czasu wykonywanych czynności, zmniejszenie ich uciążliwości, a w efekcie ograniczenia ich kosztów. W niebudzących wątpliwości przypadkach ta forma udostępniania informacji pozwoli odstąpić od kontroli.